top of page

Livrare  & retur

Politică de livrare

FEELS AND HEELS se obligă să expedieze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător.

Livrare în România

În conditii normale termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul magazinului online www.FEELSANDHEELS.ro este de 3-5 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii.

În cazul în care ați optat pentru plata prin virament bancar, VLAD C. MONICA P.F.A. (FEELSANDHEELS) se obligă să livreze produsele comandate în 2 zile de la data în care au fost virați banii în contul specificat de Vânzător. În cazul neîndeplinirii acestei obligații, FEELS AND HEELS va returna suma în maximum 3 zile lucratoare în contul bancar al Cumpărătorului, cu excepția cazului în care Cumpărătorul este de acord cu prelungirea termenului de livrare, acord ce va fi comunicat prin e-mail.

Costul transportului pentru comenzile mai mici de 300 lei este de 14.00 lei aproximativ (costul se comunică telefonic după primirea facturii de la firma de curierat).

Comenzile peste 300 lei au livrarea gratuita sau cele ce primesc COD de Discount.

În cazul în care clientul nu poate fi găsit - la data si ora stabilită pentru livrare, FEELS AND HEELS va păstra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, timp în care vom incerca să luăm legatura cu dvs. pentru definitivarea comenzii. În cazul în care nici de aceasta data clientul nu poate fi gasit, comanda va fi anulata.

Livrare în afara României

Momentan nu livrăm în afara României. În cazul în care totuși doriți să plasați o comandă, trimiteți mail pe contact@feelsandheels.ro, iar noi vom încerca să vă ajutăm.

 Transport - Ambalare

În afară de cazul în care este agreat de Vânzator si Cumpărător diferit, Vânzatorul se descarcă de riscurile si responsabilitățile asociate cu Bunurile în momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vânzatorul colaborează sau catre reprezentantul Cumpărătorului.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor pe teritoriul Romaniei.

Politica de retur și schimb

Citiți Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorului, modificată si completată.

În cazul dresurilor personalizate, în calitate de consumator, nu puteți rezilia unilateral un contract de furnizare a produselor realizate după specificațiile dumneavoastră, sau a produselor personalizate distinct, precum și a celor care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot deteriora rapid, fie a celor de natură intimă.

 

În cazul celorlalte produse, returul se face conform O.G. 130/2000, aplicându-se definitiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e).

Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor companiei de cureriat de returnare, în termen de maxim 5 zile de la primirea produsului, făra penalități si fără invocarea vreunui motiv. 

În cazul în care Cumpărătorul renunță la cumpărare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact în starea în care i-a fost livrat, adica în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat si în perfectă stare. În cazul în care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumpărătorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul VLAD C. MONICA P.F.A, pe cheltuiala exclusivă a Cumpărătorului.

Rambursarea pretului catre Cumparator  se va face în termen de 15 zile, după primirea produsului retur si confirmarea emisa de VLAD C. MONICA P.F.A. că acesta este în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat si în perfectă stare.

În situatia în care clientul nu doreste sa renunte la cumpararea produsului si doreste o inlocuire a unui produs de acelasi gen, trebuie să existe o interdependență valorică între acesta și noul produs solicitat.

 

Pași ce trebuie urmați pentru efectuarea returului:

  • Trimiteți pe adresa contact@FEELSANDHEELS.ro date cu privire la intentia dumneavoastră;

  • Vă vom trimite formularul de retur  pentru a fi completat;

  • Inserați în colet produsul si factura fiscală sau o copie lizibilă a acesteia, precum si formularul de retur avand contul IBAN, banca si numele titularului de cont (date necesare transferarii banilor);

  • Verificați ca ați asigurat produsele pe perioada transportului;

  • Expediați coletul cu aceeasi firma de curierat, în maxim 48 de ore de la completarea si trimiterea formularului de retur;

  • Verificați ca datele menționate pe colet să fie complete si corecte:

  • Expeditor: Nume, Prenume

  • Adresa: Str. Nr., Oras, Tara, Judet, Telefon, E-mail

  • Destinatar: Producatorul care a livrat produsele, Nume, Prenume

  • Adresa: Str. Nr., Oras Tara, Judet, Telefon, E-mail

bottom of page